Педагогічна тема роботи вчителя

Тема досвіду.  Використання здоровязберігаючих технологій на уроках біології в умовах інклюзивного навчального закладу 

Адреса досвіду:

м. Харків
вул.  Гв.Широнінців 75-А
Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №124
 Харківської міської ради Харківської області

Автор досвіду:

 Резнікова Людмила Чеславівна, учитель біології, спеціаліст  вищої категорії

Провідна наукова ідея:

   Пошук і впровадження  форм інтеграції дітей з обмеженими фізичними можливостями в усі сфери шкільного життя, удосконалення різних методів і підходів для забезпечення реалізації освітніх потреб учнів з обмеженими фізичними можливостями

Актуальність досвіду:

-  забезпечення інтеграції дітей з різним рівнем здібностей в усі сфери шкільного життя;
-        застосування різних методів і підходів для забезпечення навчальних потреб дітей з обмеженими фізичними можливостями на уроках біології;
-  створення  умов для позитивної рефлексії поведінки та формування активного міжособистісного спілкування дітей з особливими освітніми потребами з іншими учнями;

-  забезпечення диференційованого психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами