Тема досвіду. Використання здоров’язберігаючих технологій
на уроках біології в умовах інклюзивного навчального закладу
Адреса досвіду:
м.
Харків
вул. Гв.Широнінців 75-А
Харківська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №124
Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду:
Резнікова Людмила Чеславівна, учитель біології,
спеціаліст вищої категорії
Провідна наукова ідея:
Пошук і впровадження форм інтеграції дітей з обмеженими фізичними
можливостями в усі сфери шкільного життя, удосконалення різних методів і підходів для забезпечення реалізації освітніх потреб учнів з обмеженими фізичними можливостями
Актуальність досвіду:
- забезпечення
інтеграції дітей з різним рівнем здібностей в усі сфери шкільного життя;
- застосування
різних методів і підходів для забезпечення навчальних потреб дітей з обмеженими
фізичними можливостями на уроках біології;
- створення умов для позитивної рефлексії поведінки
та формування активного
міжособистісного спілкування дітей з особливими освітніми потребами з іншими
учнями;
- забезпечення диференційованого
психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами